Kevserbtr 2004 ten beri tıroıt ılacu kullanıyorum 2012 de tıroıt amelıyatı oldum hala devam kullanmaya ılacı.. benım 9 haftalıkken tsh 7.00 t4 1.20 civarıydı.ilaç değerimi yükseltti. 15 gün sonra gittim tsh 5.25 ti t4 1.50 yıne yukselttı. Gittim geldim yine 14.haftamda tsh 3.50 oldu t4 1.55 ti yine yukseltti. Mart basından tekrar gıtcem.. Doktorumun bana dedığı tsh kadar t4 te cok cok onemlı gebelikte. referans aralıgında olması sart dedi yanı 1.70 i gecmemesi lazım dedi.