Nasia benimde bat bugün dün bende İnnovita ile test yaptım , negatif gibiydi ama dikkatli bakınca sanki inceden bi çizgi gördüm gibi ben öyle görüyorum diye düşündüm normalde reglim hiç gecikmez bugünü bekliyorum öyle bir şey ki dandik bi testim var evde days doktor diye çıkmaz bile ondan