Accountant nisaakb 73 gün kaldı aynen dediğin gibi şuan hazırlıklar yetişecek mi neyi nasıl alsam telaşım var doğum aklıma pek gelmiyor ama arada durup durup ben nasıl doğurucam diye bağırıyorum 😅
nisaakb maihayal hastane çantası hazır gibi. Sırada şifonyer alıcam kıyafetleri yerleştiririm onun dışımda bebek arabası ana kucağı kangurusu kaldı
Accountant nisaakb bende öyle yaptım ama daha odası falan yapılacak çok detay şeyler var benim yine vaktim var Allah yardımcın olsun sağlıkla kucağına al ☺️
Busramnida nisaakb yok kız kıyafetlerini yeni aldım daha yıkamadım hiç bir şey hazır değil ortada 😂 sizin hazır mı cinsiyetiniz nedir
nisaakb Busramnida Aa niye öyle 😅 erkek bizimki kıyafetleri cinsiyet öğrendiğim gibi almıştım. Toplu alışveriş yapmadım indirime girdikçe aldım internetten
nisaakb Accountant ayy oda ben de isterdim ama hem tayin durumumuz var hem diğer odalarda klima yok. İzmir’de yaşıyorum. O yüzden bizle yatar bi süre diye oda yapmadım şimdilik. Gittiğimiz yerde insallah
Hll96 2Princess1Mom tarih belirlendi mi bende sizinle aynıyım doktor temmuzun ikinci haftası gibi alabilirim dedi
2Princess1Mom Hll96 Henüz belli değil ama 39u bulmaz dedi. 38. Haftamdda 5 temmuz ile 12 temmuz arası muhtemelen o aralıklarda olucak 😊
Accountant nisaakb benim bir odam boştu zaten o yüzden boş duracağına oda yapayım dedim tayin durumun varsa yapmaman daha mantıklı tabiki hem yıpranmamış olur eşyaların
Hll96 2Princess1Mom benimde daha belli değil ama temmuzun ilk veya ikinci haftası alırız 39 a bırakmayız dedi. Sulandırıcı kullandığım için sezeryan olacak benimde 🙈