edabolukbasi3- az önce ayağıma bakarken ufak çaplı bir şok geçirdim sağ ayak baş parmağım balon gibi olmuş neden ki ?
MadameTussauds edabolukbasi3- Bu pijamadan bende de var 😂 Ayrica bacim parmagin degil komple ayagin sismis bilmem farkinda misin 😂
ikra17 edabolukbasi3- ayy ödem olmuş kızzz benim de sağ ayağımda daha çok ödem oluyor bir de ağrıyor 🥲
Deleted33000 edabolukbasi3- ay iyi ağrı olmasın ama ödem canım o ayaklarını biraz tuzlu su da beklet rahatlarsin
edabolukbasi3- MadameTussauds hahsjaaj lcw 😄 kız fotodan öyle çıkmış ayağım şiş değil ama baş parmak balon olmuş
MadameTussauds edabolukbasi3- Bu ayaginin normal hali mi kizz baya sis gibi duruyor 😂 Sen suan kac haftaliksin ödem olmustur ya bende de olmustu geciyor biraz yukari kaldir ayagini
edabolukbasi3- MadameTussauds 21 haftalığım ama bu ara su içemiyorum ya ondan olabilir ay bana normal geliyo 🤣
edabolukbasi3- MadameTussauds göstermedi en son 28 nisanda gittim 2 ay sonra gel dediler bende sorun yok diye gitmedim hiç gösterir inşallah