Hayatımda bu kadar ilgisiz ve bu kadar yalancı bir hastane calisanlari görmedim
Tahlilden tahlile buraya geliyorum. İlk merve korkmaza gelmiştim. Aşırı ilgisizdi gebe olduğumu öğrendim kan testi yapmaya gittim kan testini bej isteyince yaptı kan değerlerime bakmadı bile . Laf arasında bir şeyler söyledi çıkarttı.
Bu sefer de Nurettin İdis e geldim. Randevu saatim 8 50 8 50 den beri buradayım ismim çağrıldı yazıyor ama bir kere bile görmedim 2 3 kere yazmış ve kaydımı silmiş