Merhaba öncelikle herkese. 2 gün önce kanepeye oturmak isterken bir anda su gibi kan geldi sanki içimden bişey boşalırcasına yaklaşık 2 ped kadar da kanamam oldu. Doğu da çalışıyorum memurum hem bayram olduğu için hemde imkanlar yetersiz olduğu için 1.5 saat sonunda doktora ulaşabildik. Kanama alanı olmadığını söyledi bir gün hastanede yatırdı bebeğin kalp atışı var dedi ama kanamanın ne kanaması olduğunu bilmiyoruz. Ters yada dengesiz bir hareket yapmadım yormadım kendimi neden kanamam oldu anlamadım. Hastanede bir gün daha yatıracaktı fakat ertesi gün eşim ameliyat olacağı için eve çıkmak istedim fitil progestan verdi bugün sabah biraz daha kanamam oldu çok değil ama korkuyor insan. İlk hamileliğim olduğundan dolayı tecrübesizim aynı şeyleri yaşayan oldu mu acaba önereceğiniz bişey var mı?