Zakosh Kizlar merhaba ben femera kullandim adetin 10 cu gunu iynesiz kendiliğinden yumurtam catladi (28 mayisda) 8 haziranda test yaptim 1-2 saat sonra silik cikdi cok az bugun 10 haziranda yine yaptim
Busranur_mnts Zakosh canım ben artımed kaset yaptım geçen ay 7. Dakikada böyle göründü adet olsum kuruma çizgisi olabilir
Busranur_mnts Zakosh ama her gebeliğin yerleşmesi farklı zamanda oluyor adet olmazsan erken gebelik testi yap
Zakosh Busranur_mnts Ovulasyondan beri gogusum cok dolgun ve hassasiyetim var halsizlik falan oluyo onun diwinda bisey yok( progesteran kullaniyorum bugun son gun hamile deilsem 2 gune adet Olurum zaten (