Dorammm bende şuan 34 haftalığım aynı şekilde hissediyorum çok hafif hareketleri çok nadir sert tekme atıyor onun dışında bazen yumru gibi ayağı sanırım onu hissediyorum dokununca çekiyor doktorada gittiğimde gayet sağlıklı çıkıyor sürekli hareket etmesi gerekiyormuş gibi bir algı var kendi fikrimce uyuyolar her bebiş farklı kimi çok hareketli oluyor