Bsra_ayz Kızlar 25 haftalık hamileyim. Bugün öğlen sağ bacak ve kalçadan bir ağrı tuttu beni. Hemen hastaneye gittim. Ebe acikligin var mı diye alttan muayene etti. Rahim açılmamış ama ön tarafı çok çok az yumuşamış dedi bana bişey soyleyin kafayi yiycem. Iğne yaptılar serum verdiler yarın doktorum cagirdi gidicem😢😢
Biricik054 Benimde sag bacagım ve kalcam cok agrıyor yoruldum bugun temizlik yaptım ondan oluyor herhalde ve ayakda cok durmakdan sanırım Agır iş mi yaptın canim dinlen stress yapma güzel düşün güzel olsun hersey Bsra_ayz
Bettby Bsra_ayz bu kadar erken bi haftada alttan muayene ne alaka acaba ultrasonda rahim ağzın kapalımı acık mı görünüyo zaten cok gecmiş olsun dinlen cnm yorulunca bende de oluyor bugun oldu mesela
Tubabora Bsra_ayz içini ferah tut iyi düşün sitrese girersen Benin’de girer kendini germe herşey çok gelişti artık yarın sağlıklı haberler alırsın inşallah hiç korkma
Gulsen1989 25+5 im bende sağ kalçama ağrı giriyor bazı günler bazen geçiyor kuyruk sokumum da ağrıyor geçiyor o yüzden doktora gitmedim 🙄 seninki hiç mi geçmiyor?
Bsra_ayz Gulsen1989 her zaman bir an geliyor geçiyordu. Bende üstünde o kadar durmadım ama bugün sürekli olarak kaldı bacağıma vurdu agrisi
Bsra_ayz Bettby bende baktırmak istemedim aslında doktorum ben mesuliyeti aliyorum dedi. Bir sorun olsa ben kac aydır seni takip ediyorum böyle bir riski almam dedi
snybzkrt benim de sağ tatafımda geçmeyen uzun süreli bir ağrı var doktpr dedi artık dopumdan sonra geçer mecbur çekeceksin magnezyum da gayda etmedi öyle alttan bakma falan olmadı🤷♀️