Merhaba kızlar bebeğim sütümü asla emmiyor sevmiyor ve mastit oluyorum devamlı antibiyotik kullanmak zorunda kalıyorum. İlaç ile de kesmeye korkuyorum yan etkileri çok olduğu için. Sütümü nasıl kesebilirim ne yapmam lazım veya ne içebilirim öneriniz varsa yardımcı olabilir misiniz lütfen 🥺