Ewy Kızlar doktor hergün çağırdı eşim izin alamıyor artık. Araba süren var mı bu haftalarında. En son 35 te kullandım. Bir sakıncası olur mu fikriniz nedir
dilaradoyan Ewy ben riske atmazdım yerinizde olsaydım. Ani baş dönmesi olur, bir yerinize kramp girer bir şey olur Allah korusun. Yani pimpirikli biri değilim ama o haftada da riskli geldi bana
2cocuk2kopek Ewy 28 haftalığım elime almıyorum. ani kasılma olur bişey olur Allah korusun . Sürecbilecek başka biri yokmu yakınınızda