merhabalar arkadaşlar 20. haftama bugün girmiş bulunuyorum . ilk gebeliğim 6 . haftada düşüktü bu ikinci ancak aşırııı bir şişlik mevcut tualet problemim de bulunmuyor şuan . arasa bir böyle kasıklarıma doğru göbek deliğimin altında pıt pıt bişiler hissediyorum ama hareketimi onu da bilmiyorum . 23 ünde detaylı ultrasonumuz var inşallah herşey iyi çıkar . sizler nasılsınız ? geceleri uyku problemi ve şişlik sizde de var mı?