Minnakminik ElifUner çok geçmiş olsun, sizi korkutmak istememiştim, ama ben iki düşüğümde de belirti azalması yaşamıştım, ikincide de o şekilde şüphelenmiştim. Size sabır ve şifa diliyorum🙏
Minnakminik ElifUner bugün eşimle birlikte genetik tarama için kan testlerimizi verdik, bundan sonra daha güvenli bir yola çıkacağımıza inanıyorum 🙏
Esmakeskin ElifUner çok geçmiş olsun Allah sabrını versin . Ben 2. Gebeliğimde sulandırıcı kullandığım halde kaybettim . Tekrar araştırıldım eşimle test te verdim sulandırıcı iğnenin dozunun düşük kaldığını söylediler şuan günde 2 kere iğne kullanıyorum . 2 aylık oldu . Rabbim kimseye böyle bir acı yaşatmasın . Belki sizin durumunuz da benimki gibi olabilir
nehir_bozkiirr ElifUner Bendede aynı belirtiler var 7+0 bugün sağ kasığımda iğne batma hissi var ama geçmiyor internetten baktığımda rahmin genişlemesi diyor endişe edilecek bişey yok
Esmakeskin Moz merhaba canım . Bana progestan aspirin vermedi . Kesen gayet sağlıklı yerde kanama alanın falan yok progestanlık bir durumun yok senin sorunun pıhtılaşma dedi. Sabah akşam 4000 lik oksapar iğne kullanıyorum yani günlük 8000 oluyor . Benim iğne beta artışını görünce başladı. Yani adetin 30. Gününden bu yana iğne vuruluyorum . Bugün de yine doktora gittim . Hiç bir sıkıntım yok ama şehir dışı yaptık ne olur ne olmaz diye 8+5 ve sağlıklı dedi doktor . Çok şükür . 5. Haftada keseyi 6 buçuk haftalıkkende kalp atışını duyduk .