Ebru411 Gulo06 benim 15+3 te km Z dedi şuan 16+4 oldum iki hafta sonraya randevu aldım degisrmi acaba diye bekliyorum bende
alyass Gulo06 14+5te devlet bana erkek demişti şu an kendi doktoruma randevum var 15+4te gidecem yarın yani bakalım o ne diyecek