Ben 23+3 üm
Detaylı da 22+3 te 28 cm, 564 ve 558 gramlardı🥰
Bayram iznini birleştirdim 11 gün evdeydim ondan mı yoksa büyümekten mi bilmiyorum ama çok ağırlaşmış hissediyorum🥹 enerjim yok , arada ağrılarım oluyor , uyuyamıyorum vs vs 😂 buna da şükür 🙏🏻 inşallah 37. haftayı görürüm 🙏🏻 normalde çalışabildiğim kadar çalışmayı düşünüyordum ama galiba ben de 30’da çıkacağım. 26 Temmuz’a tekabül ediyor. Ben de şeyi sormak istiyorum 30+0 da mı tam olarak rapor almak gerekiyor eğer almazsak ne oluyor sanki sigorta otomatik olarak mı çıkartıyordu🤷🏻♀️
Ödem konusuna gelince ben ödem tutmadım, sadece iki hafta önce bir hafta boyunca ayaklarımdan çok ağrı çektim ve sonra fark etmiştim ki ayaklarımın altı topuğu vs aşırı şişmiş nasıl yürüdüğümü şaşırmıştı galiba ödem oraya vurmuştu onda da burada bir tane bayanın tarifini denedim o iyi geldiğini düşünüyorum bir de dinlenmiştim🌸 onun dışında daha ödem sorunum olmadı şükür