Deletedmom525 Deletedmom113 😂 ay geçenler de de erkek dr dan utanan vardı kılları uzun diye keşke biraz kocasından utansa 😂
OzgeDgnp Tuselizya ben genelde ağdaya gidiyordum doktoruma sordum hassas bi dönem hassas bi bölge tavsiye etmiyorum hastalarıma dedi bende onun icin gillette venus kullanıcam dogumdan snra tekrar agdaya dönücem
Yaser27 Zehra5507 ay hiç deme bana da venusu baya övdüler ağda gibi falan diye hamileligimin ilk baslarinda onunla aldım pişman oldum tekrar sil baştan oldu gibi
Arin31 Tuselizya en iyisi ağda 38+2 oldum bugünde Ağdaya gittim ne olur ne olmaz Doğumda heran olabilir kafam rahatladı ya