Merhaba kızlar dün birden hastalandım grip oldum akşama doğru şiddetli bel ağrım başladı tabii peşinden bacak ağrım ama sanki vücudumdan etlerimi kemiklerimi o kadar ağrıyo öyle sancı tarzı bir şey yok ve tüm gece uyuyamadım ağrının şiddetinden bu haftalarda başına gelen var mı normal mi yoksa doğumla bi alakası olabilir mi