Visneli1so-s Kizlar uykumdan uyandırdı 25 haftama daha gitmedim çok farklı birseydi tek taraflı sancı ağrı tutulma şiddetli birseydi hareket bile edemiyirdum doğum vs deildir demi korkuyorum 3dkka anca sürdü şimdi azaldı baya
asil15 Visneli1so-s korkma canım normal agirlasiyorsun öyle hemen doğum olmaz hem haftan küçük hemde suyun gelmesi lazım artı alt karnında kasikda agri olması lazım hiç geçmeyen agri bebek hareketleri nasıl stres yapma dinlenince geçen ağrıdan korkma kanama şu gelmediği surece
Visneli1so-s Kilzar kimse yokmu ya ilk gebelik hicbirsey bilmiyorum ağrı gecmedi ama baya sızısı hafifledi
Visneli1so-s asil15 bebek hareketlerini normal hissedebiliyorum evet ağrı baya hafifledi ama henüz geçmedi tam anlamıyla