Ciciii Kızlar inanılmaazzz derecede bacaklarım ağrıyo yani otururken bile sızlıyo özellikle üst taraftaki baldırım yani bütün gün koşmuşumda hamlamışım gibi o derece ağrıyoo ya
Merveemctgcl Ciciii adet tarihinden eminsen belirti için daha çok erken henüz döllenme bile olmamış olabilir
momof3 Ciciii aşko biz niye her ay aynı belirtileri yasıyoruz 😅 Benim de dünden beri bacak ağrım var delireceğim öyle bir ağrı
Duduperi Ciciii Bu kadar belirti takip etme vücuduna stres yüklüyorsun 🥲 Belirti için daha erken dediğin gibi. En kısa zamanda güzel haberlerle inşallah 💓
Ciciii momof3 aşkım sende mi aynı durumdasınnn geçen ay senin testinde silik görmüştükkk hamile değilmiymissinnn
momof3 Ciciii yok askm yaaa reglim de bir tuhaf oldu baya heveslenmiştim ama değilim.Tam sökülemedim geçen ay bakalım bu ay ne olacakkkk ikimiz de görelim şu pozitifi bat 19 benim 😍 nerdeyse aynıyız
r_deniz Ciciii isteyerek olmadı ama olursa da çok sevinirim hadi inşallah hepimize nasip olsun canım🫶
Ciciii momof3 aynıyız aşkım ay inşallah pozitifi görürüz yaa artık valla her ay bu belirtileri yaşamaktan ve adet olmaktan bıktım
[silindi] Ciciii ya geçen ay ömrümde hiç böyle belirtiler yaşamadım kesinlikle hamileyim dedim ama yine negatif yine adet oldum İnşallah bu ay hepimize nasip olsun.