Busra2013 Kizlar iki gundur cok hareketli geceleri bazen gobek deligin orda ama genelikle cok asagida suan vajinamin 1 tik ustunde resmen cikacak gibi hareket edio nie bu kdr asagidan edio sizinkiler nerde hareket edio valla cikti cikacak acitioda
ThsnGmz16 Busra2013 bebeğin bulundugu yerde önemli benim kafası aşağıda mesela bende dediğiniz yerde fazla hareket hissediyorum alt kisimda
00gkcm Busra2013 benim ya sol alt kısımda ya da vajinamın tam üstünde hareket ediyor bizimkide maşallah iki gündür çok hareketli🥹 rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰
Oznurcivan Busra2013 Bende 22+2 haftalığım geçen hafta detaylı ultrason da doktor bebek baş geliş dedi hocam bazen çıkacak gibi ittiriyo ve çok canım acıyo dedim başı orda çünkü o yüzden öyle hissediyorsun normal dedi bir de çok yorulmaya özen göster dedi