Sureyya1 Aylinn06 lapoquick kullandim dogru gosteriyordu fiyat olarakta uygundu diye hatirliyorum digerini bilmiyorum kullanan yorum yapsin
Aylinn06 adatuna innovita kullandığım dönem kadın doğum doktoruna gittiğimde doktorum yumurtlama oluşmuş demişti eve geldikten sonra ovülasyon testini yaptığım zaman koyu çizgi çıkmadı silik çıktı o yüzden kafamı karıştırdı testte benim
Quennnn58 Ben bir gebenin günlüğünü ve laboquick kullandım en dogrusu laboquick bir gebeninki ovulasyandan önce çift cizgi olabiliyor ve şaşırtıyor ama laboquick tam gününü gösteriyor ek olarak şişmansanızzz zayıflayınn bu şartt
EsoMom_ Aylinn06 hemde adetimden 10. Günde catladı iki gün öncesinde ilişki olmuştu o şekilde tüttü çok şükür :)
EsoMom_ Aylinn06 ama ben yumurtam olgunlaşsın diye sürekli günde 8 -10 tane çiğ badem yiyordum etkisini gördüm çok şükür sana da tavsiye ederim :)
Eco111 Aylinn06 canım 2 ay innovita kullandım yumurtlamadığım halde yumurtlamış çatlamış gösterdi progesteron baktırdım yumurtlama olmamıştı sevmedim o yüzden bu ay laboquick deniyorm bakalım yeni rahim filmi çekildi çocuk için çok çalışmadık ama yumurtlama mı kontrol ettireceğin yine