Ipek321 Eyzanur herkes erkek senesi diyor bizde cinsiyeti bilmiyorum daha aşırı merakla öğrenmeyi bekliyoruz 🩵💜
mor_menekse1 Eyzanur bnece erkek senesi bütün tanıdıklarım erkek sağlıki olsun da baklm benim bebeğim ney merakla bekliyorum 😍🥹
nevanur_srt Eyzanur bence kız senesi 🌸etrafımda 3 kişi hamile hepsinin de kız bebekleri olacak bu arada benimde kızım olacak 🤭🤭☺️
Eyzanur Ipek321 bende 18 hafta oldum ama daha beli bişey yok ayın 16 sı randevum var ablam bide yengem hamile biri kız biri oğlan bakalm benim ne olacak
Ladybird06 Tugba29_ Evet aslında böyle bir şey yok. Her sene dünyanın neredeyse her ülkesinde kız bebekten çok erkek bebek dünyaya geliyor. Tabii ki fark uçuk değil, yaklaşık oranda 100 kıza karşılık 105 erkek bebek doğar🙂