Evet kızlar ikincisi transferim olucak ilk transferim tutmadı daha önce beş düşüğüm var doğal gebelikle son umudum bu kaldı sanki bir yandan çok heyecanlıyım bir yandan çok tedirgin hadi tutmazsa die korkuyorum bu seferde hadi tutar ama yine düşük olursa diede korkuyorum ne yapacağım çok karıştığım aslında