10+5 itibariyle bugün doktor kontrolümüz var. Doktor şu an için bir tahminde bulunur mu sizce cinsiyet için? Daha doğrusu biz cinsiyet partisi yapacağız eşimle kendi aramızda anı kalsın diye, yarın tahminini sorsam mı doktorun acaba meraklanıyorum net olarak öğrenmemiz için 5-6 haftamız daha var sonuçta kesin değil diye sorayım diyorum bir yandan da heyecanı kaçar mı diyorum aayyy napayım sizce 😅 bir de akşam bir şey için acile gitmiştik o esnada bebişi gördük maşallah çok hareketliydi bu da cinsiyeti için bi ipucu verir miiii