Flowerskaktus Kızlar eşimle ilişkiye girdikten sonra su gibi bir şey geldi ama anlayamadım amniyotik sıvı mı yoksa eşimin sıvısı mı diye. Ne yapabilirim daha önce yaşayan var mı şu anda 38+5 teyim
MadameHappy34 Flowerskaktus O haftalar da normal su şeklinde geliyor ve illa ki çok ve ya uzun gelmesine gerek yok ki. İlk doğumum da sabah uyandığım da iç çamaşırimi islak buldum hiç hissetmedim ama yatağa geçmeyecek ama tüm iç çamaşırimi ıslatacak kadar çok du hastaneye gittiğimiz de test yapıldı ve suyum gelmiş diye yatış verildi 4.cu gün ise doğumum gerçekleşti.
sym0109 Korunmadıysanız büyük ihtimalle eşinizin sıvısıdır. Suyunuz gelince anladığım kadarıyla karıştırmak pek mümkün değil, bardaktan boşalırcasına akan bir şeyden bahsediyoruz. Eşinizin sıvısı ise daha çok akıntı/tükürük miktarında gelmiştir