Nefesimss İlk vajinal doğumdu 41+2 ama sancı yok suni sancı ile çok zor bir doğum oldu ikinciyi merak ediyorum şu an 35 haftayız ikincide vajinal doğum yapan anneler var mı acaba bilgi verebilir misiniz ❤️
Nefesimss nurmltli61 teşekkür ederim ilk doğumda hastane sürecimiz vardı bu kez sağlıklı bir şekilde eve geliriz inşallah 🙏🏻
3_bebelianne Nefesimss Suni sancı ile oldu ilk kendi sancımlaydı o ne kadar kolaysa ikinci o kadar zordu her doğum birbirinden farklı sizin belki rahat geçer bilemem hakkınızda hayırlısı olsun 😊