Kızlar nasılsınız biz 33+0 olduk ve nasipse yarın kontrol var 3haftadır beklıyoruz sizler neler yapıyorsunuz bu haftalarda gözüktğnğzmş doktora bebişler kaç kilo olmuş sizdeki durumlar nasıl gidişat nasıl gıdıyor bir bilgilendirme alabılırım 🤍☺️ bakalım bizimki yarın kaç kilo olmuş