mavi123_ <a href=“https://hizliresim.com/8mb28gc"><img src=“https://i.hizliresim.com/8mb28gc.jpg” alt=“Resim Yükle”></a> Bazı kızlar tahmin edebiliyormuş. Bizede bakarmısınız?☺️
sepselin ebru_s97 kız olmuş baktım eski postlara 😂 yuvarlak kese kız olur diyolar doğru herhalde benim de 6 haftalık fasulye gibi kesem bir köşesi sivri erkek mi acaba 😂
ebru_s97 sepselin yaaaa 😂 Allah analı babalı büyütsün , bende 6+6 da karından baktırdım tam oval ne fasulye ne yuvarlak bebek de sağ üst köşede aşırı merak ediyorum 😂