Hanımlar merhabalar, 9 günlük sezaryen ile doğum yapmış bir anneyim ancak bu süreçte hazımsızlık konusunda epey zorlandım. Geçmeyen bir kabızlık var doktorum bir ilaç yazmadı sürekli üzüm-kayısı hoşafı içiyorum zeytinyağı içiyorum kefir içiyorum ancak henüz bir gelişme olmadı. Bu konuda önerilerinizi bekliyorum 🥺