yesillimonn 37+2 hic beklemedigim bir anda doğurdum kızlar😄 Gece adet sancısı gibi kasıklarıma agrı vurdu sabaha kadar devam etti sancılarım ama ben normaldir diye düşünüyodum sabah nişanım gelene kadar hastaneye gittik çatım müsait olmadığı için sezaryen oldum gerçi müsait olsaydı da korkudan sezaryeni seçicektim 😂 Evet biraz zor bi dönem ama evlat herşeye değermis Rabbim isteyen herkese nasip etsin İnsallah Doğurmayı bekleyenleri de sağ sağlim yavrularına kavustursun insallah..😊❤
Mybabyboy_ yesillimonn acaba 36 da digursam bi sorun olurmu(( artik dayanamiyorumda Sag salim kucagina aldigin icin senide tebrik ederim canim🙏❤️
tazecikanneee yesillimonn ayyy darısı bize insallah 40ları göstermeden dogruruum 🥰🙊 Sağlıkla büyüsün miniğiniz insallah geçmiş olsun 🙏🏻
EzgiDurdu yesillimonn hayırlı uğurlu olsun güle güle büyütün kaç kilo kaç cm doğdu bebişiniz ❤️ Solunumda falan herhangi bir sıkıntısı oldu mu Allah korusun. Bende 37 de sezaryene alınacağım da sanırım, ondan soruyorum ❤️
yesillimonn Mybabyboy_ Sağol canım tesekkür ederim bence biraz daha bekle az kalmis zaten canım acele etme bende biran önce dogursam diyodum suan keske 3 hafta da daha bekleseydi diyorum 😂
yesillimonn EzgiDurdu Tesekkür ederim canım 3 kilo 51 cm doğdu şükür bi sıkıntımız yok sizde sağ sağlim kavusun insallah Allah kolaylık versin 😊
SevgibiR yesillimonn ya çok heyecanlandım gözün aydın demeyi unuttum 😰 Allah bağışlasın masallah bebisee 😻