bebek_29 Hiç uyuyasım yokk uykum bile yok nasıı böyleyim hiç uykum yok ben bile çözemedim eeee ne yapıyosunuz kızlar kaçıncı haftadasınız biz 19+6 olacağız birazdan👶🏼
AnayimBenAna_ bebek_29 reçel yaptım, şimdi büyük kızım gezmeden geldi onuda yatırdım tv izliyorum bişeyler atıştırıp 🤭
Cerenimoow bebek_29 uyuyamıyorum çünkü sabaha doğumum var 2. Olcak sezaryen heyecan korku hepsi bir arada
bebek_29 Tuba123456___ sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım 🙏🏻 keşke benim de ikiz olsa ama değil 🥹 sezeryan mı olacak yoksa normal doğum mu
bebek_29 Smr28 inşallah başlar canım 41 haftalık olmadan sağlıcakla kucağına alırsın inşallah 🙏🏻 sanırım normal doğum olacak sizinki
bebek_29 AnayimBenAna_ bende bazen geceleri tek başıma evde olduğum zaman açıyorum çünkü gece korkuyorum ya tüm ışıklar açık sabaha kadar🫠🥹
Tuba123456___ bebek_29 ilk bebeğim zorunlu sezetan olmustum mecbur sezeryan olacam Allah nasıp ederse sağlıkla alalımikız gebelik zor geciyor ciddi yorgunluk şişlik felan
AnayimBenAna_ bebek_29 bende kocamı bekliyorum işten gelmesini :) yatıp uyucam küçük kızım durmadı hiç bugün çok yoruldum vallahi
bebek_29 AnayimBenAna_ benimde küçük kızım 4 yaşında hem hastaydı hemde hiç durmuyordu Rabbim kolaylık versin hepimize
bebek_29 Tuba123456___ ikiz gebelik çok zor diyorlar sağlıcakla kucağına alırsın inşallah canım 🙏🏻 ama ikiz bebekler çok tatlı ama bakması zor tek başına insan bakamaz yanında birisi olması gerekiyor sizin çift yumurta ikizlerimi yoksa tek yumurta mı