symumy Merhabalar 2 aylık bebeğim var ama emziremiyorum sütüm kesildi. İmom latte kullanıp sütü gelen var mı? Emzirmeyen annelerde kullanabilir mi? Bir de kg yapıyor mu sizce?
[silindi] symumy ben multivitamin olarak değil de b ve d ayri olarak kullanıyorum kilo yapmadı bunlar bana
[silindi] symumy değerlerini kontrol ettirdin mi peki yükselme olmuş mu kullandığından bu yana,ya da hangi değerlerinin düşük olduğuna bıktırdın mi
symumy [silindi] taburcu olurken hepsi çok düşüktü özellikle hemoglobin 2 aydır kullanıyorum ilaçları gitmedim tekrardan imom latte içmediğimde halsiz kalıyorum ama dr süt olsun diye vermişti sütte yok