Anneeadayi Oglum 2 buçuk yaşında sunnet ettircez çoğunluk evde diyor kimi hastanede diyo sizce ne yapmam lazm evde yaptrsam korkar travma kalır diye korkuyorum hastanede de yaptırmaya korkuyorum narkozu atamıyor diyorlar Allah askina yaptıranlar hastanede yazablrlermi bana akıl verir misnz
ikiprensannesii_ Anneeadayi canım benim oğlum bir yaşındayken hastanede yaptırdım. Bir sorun çıkmadım hatta ben yaptırmadan önce çok korkuyordum süreçte hiç umduğum gibi çıkmadı. Sonrasından hiç ağlama olmadı günlük devam ettik hatta ben şaşırdım
Birbenbirbebek Anneeadayi 2.5/5 yaşı önermiyorlar diye biliyorum ama bezli mi hala bir de havalar çok sıcakken değil de biraz serinken mi yaptırsanız z🥹 tecrübeme dayanarak evde yapan kişi etraf sünnetçisi değil de bu işin eğitimini almış biriyse evde yaptırın çünkü yanında oluyorsunuz destek oluyorsunuz ama hastane de bizi yanına almamışlardı 🤷♀️ Tabii bizim ki kücüktü o zaman
Hamide_00 Anneeadayi ben o kdr bile beklemedim canım küçükken acısını çok bilmeden olsun bitsin istedim yaptırdığımız da 4 aylık falandı anca hastanede yaptırdık valla önce doktor kontrol etti sonrasında gününü verdi direk gittik ameliyata aldılar sonra da çıktı hatta gülümsüyordu bile keyfi yerindeydi çabucak da iyileşti geçti gitti o süreçler
myangelson Anneeadayi 2 ve 6 yaş arası yaptırmayın diyor doktorlar. Ya 2 yaş oncesi ya 6 yaş sonrası oneriliyormus. Travma açısından sanırım. Evde yaptıracağınız kişi eğitimini falan almış biri mi? Estetik açıdan vs iyi olabilecek mi? Ben bunları da göz önünde bulundururdum ama hastanede yaptırmak en iyisi. Hatta durumunuz varsa özelde yaptırın. Biz öyle yaptıracağız. Gorumcemin çocuklarını devlette perişan etmişler korktum bende 🥺
Eslem2112 ikiprensannesii_ benimde öyle oldu oğlum sekiz aylıktı narkoz verdiler çok şükür sonrasında ni sorun yaşamadık 🙏🥰
ozlem6060 Anneeadayi evet çocuk cerrahisine randevu alıyorsunuz önce kontrol ediyorlar bende 15 gün önce 3 aylık bebeğimi sünnet ettirdim
Roisins Anneeadayi 2/6 yaş arası önerilmiyor. Ancak her ne karar verirseniz verin cerrahi bir işlem neticede evde yaptırmayın. Zaten 2/6 arasının önerilmemesi psikolojik. Bir de evde anestezisiz olacak. Hatırlayacak yani. Korkar çok. Ben 3 aylık yaptırdım onda bile zaptetmek zor oldu lokalde.
Ayildiz Anneeadayi hastanede olması sağlık açısından çok daha doğru olduğunu düşünüyorum. Yaş konusunda herhangi bir fikrim yok ama ben doğar doğmaz yaptırmayı düşünüyorum göbek bağı ile birlikte aynı anda iyileşiyormuş.
Madampollyanna Anneeadayi ben 3 bucuk aylıkken yaptırmıştım oğluma sünnet kliniginde. Tavsiyem evde yaptırmamaniz. Evde yapan eğitimi almış mı bu çok önemli. Birde doktorlar 2 ile 5 yas onermiyorlar ama bence onu doktorunuza danışın. En doğru zamanı ve doktoru önerecektir size
mavideniz9696 Anneeadayi Böyle şeyler hastanede yaptırılır evde yaptırıla bildiğini bile duymamıştım çok riskli bence evde yaptırmak sağlık açısından kesinlikle hastane daha iyi diye düşünüyorum her ihtimale karşı
Sedayavuz Anneeadayi yarı bel uyuşturma ile de yapılıyor canım. Bir tanıdığımızın çocuğunun bu şekilde beli uyuşturuldu çocuk yattığı yerden de oyun oynuyordu. Bu tarz bir şey de düşünebilirsin
Nihan87 2-6 yaş arası önerilmiyor, ben 7 yaşındayken bir doktorda oyun oynayarak yaptırdım, lokal uyuşturdular kendisi hala sünnet olduğunun farkında değil muayene oldu sanıyor.
Talentedmom Anneeadayi tabi ki hastanede yapılması daha doğru eskiden evde yaparlarmış ama şuanki döneme bakmak lazım eski zamanla şuanki zaman çok farklı
Birbenbirbebek Anneyimmmbenn 5 aylıktı kucağımdan alırken ağlamadı ama ameliyathane kapısının tam önündeydim normal de almıyorlar ama küçük diye o iç kapıya da almışlardı . 10 dk boyunca agladı tabii . Bende onu duydum ama sonra çıkartıp kucağıma verdiler hemen 🥹
3_bebelianne Anneeadayi 2yaş sonrası önerilmiyor evde yaptıran kalmadı artık sünnetçiye vesaire 👎 hiç duymadım 20yıl evveldi evde özel klinik tavsiye ederim çevremde bende ilimizdeki meşhur özel klinikte yaptırdık kremle uyuşturup yapıldı 18aylıktı oğlum hemen ayaklandı güzel geçmişti