Buseyran Merhaba, 34+1 deyim son 3 gündür sancım var Nst ye giriyorum değer aralığı 20-40 arası. Ultrasonda dr rahim kasılması var dedi. Son 3 gün öncesine kadar da bebeğim doğum pozisyonundan makat pozisyonuna geçmiş. Benimle aynı sıkıntıyı yaşayan var mı ?