GirlandBoy_Mom Kızlar 2 gündür yürümem bile çok değişti adım atacak güç yok kasıklarımdaki ağrı bacaklarıma da attı ve hareketleri biraz azaldı gibi 34+3 üm kanala girdiğini nasıl anlarız bilmiyorum ama öyle hissediyorum sanki
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom kuzum unuttum ilkini ama son aylarda bebek agırlasınva azalır hareket yine de kontrole gidince sor doktora
Deleted33000 GirlandBoy_Mom bende merak ediyorum bunu canım benimde bebek sanki bacaklarıma deyiyor yürürken haftaya kontrolüm var inşallah ozmana kadar girer kanala benimki
byk0606 Ay bende 34+5′im. 2 gündür sanki ayağa kalktığımda direkt vajinada baskı hissediyorum. Sürekli bir batma hissi gibi aynı zamanda.
byk0606 GirlandBoy_Mom Çarşamba günü kontrolüm var bakalım doktor birşey demezse durumla ilgili ben soracam, ama yarında devam ederse aramayı düşünüyorum durumla ilgili.
staRmama GirlandBoy_Mom bir videoda oturma şekli gösteriyordu kuzum ona bir bak sanırım bağdaş kurup duvara yaslanamazsan kanala inmiş demekti
GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi bende bilmiyorum kuzum ilkinde anlamadım hiç bi ağır hissediyorum 2 gündür ağırlığın yanında da boş sanki hamile değilim gibi tuhaf bi şey anlam veremedim aceba kanala mı indi diye düşündüm
Kubra0021 staRmama ben aradım bulamadım videoyu ben 37 haftayim bu arada bebeğimin cinsiyetini bilmistiniz
Burnosunn_annesi GirlandBoy_Mom belli olmaz aşkım merak etme sıkıntı yoktur son aydayız normaldir böyle dikakt et yorma kendini
Cileklibazta GirlandBoy_Mom ay ben de 34.haftadan itibaren nefes almam rahatladı yürürken göbeğim yokmuş gibi hissediyorum yarın kontrolüm var yarın öğrenicem inşallah inmiştir kanala
GirlandBoy_Mom Deleted33000 inşallah canım senin günlerin yaklaştı daha bende aynı öyle hissediyorum yürümem değişti hem kendimi ağır hemde boş hissediyorum hamile değilim gibi bilmiyorum
GirlandBoy_Mom [silindi] kuzum benim dualarınıza talibiz inan @KumpirsMom çok dua ettim bugün ne durumda aceba
GirlandBoy_Mom Burnosunn_annesi inşallah kuzum yarın rapor için Gidicem çarşamba da nasipse uçağım var sorucam yarın
Deleted33000 GirlandBoy_Mom evet canım uygulamaya göre son 24 gün ama ben daha erken gelsin istiyorum artık yeter tasiyamiyorum valla 😅😅
[silindi] GirlandBoy_Mom ben de vallahi ona sana @Burnosunn_annesi ne dua ediyorum sürekli sağ salim kavuşun yavrularınıza diye. @KumpirsMom a çok çok üzüldüm aklım onda kaldı yavrum benim inşallah bu kadar sancı çektikten sonra bari doğumu kolay geçse, gerçi ıkınmaya taksit kalacak mı o meçhul. Çok üzüldüm çok ya Rabbim yardımcısı olsun