Elele madre kullanıyoruz 1 senedir. Tek sıkıntısı sallanma aparatı. Asla yerinde durmuyor hep çıkıyordu en azından bizimki. Müşteri hizmetleri iyiydi ama belki yazsak halledilirdi bilmiyorum. Kızım sallanmayı sevmediği için biz zaten kullanmadık, o nedenle memnunum ben çok.