Minigim_ben1
Merhabalar, benim bebeğimde de gaz sancısı çok oluyor. Ilık zeytinyağıyla ayaklarını karnını ovalayın, ütüyle ısıtılmış çorap giydirin. Karnına da sıcak mendil koyun. Damladan daha çok faydasını gördüm. Ve bebeğin ayağı karnı ünşüyünce çok gaz oluyor. Üşütmeyin. Her emdikten sonra gazını güzel çıkarın. Bir de kimyon çayı için, sütten geçer çocuğa, rahat eder.