Mamiiiii Beyzanrcnp ilk çocukta ben de öyleydim canım anında bırakmıştım. İşte bazen biz aynı olmuyoruz durumlar değişiyor. Annelik ve vicdan baki ama istisnalar hariç herkes çok düşünüyordur bebeğini