2 normal doğum yaptım 16 ve 14 sene önce şimdi 33+4teyim normal doğumda bebeğini gördüğün anda hersey bitiyor bıçak gibi kesiliyor tüm hissettiklerin 1.de suni sancı verdiler suni sancı sıklasinca ona dayanmakta zorlanmistim hastaneye 1 cm açılma su gelmesiyle girmiştim 11 saat sürmüştü tüm süreç 2 sinde aynı şekilde giriş yaptım hastaneye girince 5 dk da bir duzenli kendi sancilarim vardı bu sancılar güzeldi dayanilirdi 5.5 saat sürdü ondada tüm süreç 1.si kesi atıldı hiç hissetmedim 2.si düzensiz yırtıklar onu doğarken biraz hissettim hepsi dayanılır şeylerdi ama şimdi derseniz rahatmisin her doğum farklı ne yaşayacağım konusunda bende endişeliyim herkesin süreci farklı tüm doğumlar farklıdir Allah hepimize kolayını nasip etsin