23 mayısta sezaryen doğum yaptım doğum sonrası doktor reçete verdi kan sulandırıcı iğne de vardı neyse ben doğumdan sonra dehşet bir baş ağrısı yaşadığım için onla uğraşırken iğneyi unuttum bikaç kez kullandım sonra kaldı öyle. Bu gece de otururken aniden göğsüme ağrı girdi resmen öküz oturdu baya ağrım var şimdi hafifledi ama ben korkuyorum kan sulandırıcıyı kullanmadım diye bi tehlike sağlık sorunu olabilir mi