Snm9 havalar ısındı bayram geçirdik foruma bakıyorum çoğunlukta ayak şişmesi ödem mevcut bende 25 haftalık oldum ayaklarım bayramda şişmeye başladı şimdi sadece bileklerim şişiyor iniyor. Tansiyon takibi yapın onun dışında ödem normal diyorlar. Tek taraflı ya da ağrılı değilse ve tansiyonunuz yüksek değilse çok korkmayın ama yine de kontrolünüzü yaptırın. Ayakları kalp seviyesinin üzerinde tutup yatmak çok rahatlatıyor. Aşağı sarkıtarak oturmak şişiriyor.