dün gece doğum yaptım bayramın 1. Günü suyum geldi hastaneye gittim açıklığın yok deyip geri yolladılar 2. Gün tekrar geldim sancılarım var nişanım geldi dedim elle muayeneden olmuş dediler açıklığın yok dedileryine beğenmediler ☺️ 3. Gün sancılarım sıklaştı dedim sancın var ama doktorun gezmeye gitmiş nöbetçi doktor ister misin dediler ne doktor gördü ne bişey geri yolladılar.ama hala inat ediyorlar sen doğurmuyorsun diye eve gittim 1 saat sonra sancılarım sıklaştı hastaneye geri geldim nöbetçi doktorda doğurmayı kabul ettim doktor alttan muayene etti 3 4 cm açılman var dedi. Acil sezeryana alındım. Bebeğimin suyu bitmiş susuz kalmış kakasını yapmış sezeryana girene kadar iyice aşağıya inmiş yavrum perişan oldu derken gece 11de kucağıma aldım. sizinle de paylaşmak istedim.