cdss Daha önce aranızda alan var mı? İlle dava ile mı alınıyor yoksa kendim de bunu kurumdan talep edebilir miyim
Leontiine cdss ben talep ettim ama araya bayram girdi dosyam arabulucukta eğer şirket yatırmazsa avukatım davaya gidicez dedi