Kızlar 37*5 teyim bebek bir hafta ileriden gidiyor 17 hazirana sezeryan günü aldık ama sanki 2 3 gündür bebek hareketleri eskisi gibi güçlü değil hissediyorum ama eskiden böyle canımı yakardı dönerken çok net hissederdim, şimdiler o kadar kuvvetli değil gibi. Bi arkadaşım son günler olduğu için sığamıyorlar hareketleri kısıtlanıyor normal demişti. Sizce acillik bi durum var mı hastaneye gitmeli miyim ? Günde hafif hisseiyatlar oluyor şu 2 3 gündür