Ebruyldzzzz Kızlar 8+5 teyim aşırı iştahsızlık yorgunluk var bazen akşama kadar hiçbir şey yemek istemiyorum bu durumda olan var mı bebeğim gelişmez diye korkuyorum bi tavsiyesi olan var mı yardım edin
esozturk1 @Ebruyldzzzz csnım benim daha çok minik o şuan senin depolarından besleniyor 3. Aydan sonra artık senden beslenmeye başlıyor o yüzden dert etme , benimde ilk zamanlar aşırı iştahsızlığım vardı 7. Aydan bildiriyorum +12 yle yola devam ediyorum 😂