esmaugurrr arinmommy üstte olan bebek hareketleri aşağıdaki sancı aslında sizde anlayabilirsiniz 100 falan olunca sancı sıkıntı biraz sizinki normal duruyor
arinmommy esmaugurrr evet alttakinde biraz düzensiz geldi ve 50 üstüne çıkınca da hafif sancı oluyor diye okumuştum biraz düzensiz sancım var mı sizce de
Zeynepsinejan Düzensiz sancın var canım ritmik ve sürekli harekette olucak alt kısım 90-100 bandında olması lazım o kadar çok girdim ki her seferinde hevesle ama boş benimkiler de böyle çıkıyor
arinmommy Zeynepsinejan 90-100e gelmesi çok yüksek sancı değil mi? Benim şimdiye kadar 0-10-20 yi geçmemişti hiç ama bunda 25in üstüne çok kez çıkmış 50yi de görmüş doğum sizce ne zaman olur aşağı yukarı 37+2deyim
Zeynepsinejan arinmommy tamamen bebeğine bağlı 41 e kadar yolu var İnşallah çabucak sağlıkla gelir olmuş zaten haftası senin ne güzel
arinmommy Kitapkolik660_ yok devlet takipliyim hiç doktor yoktu bile. Ebeler de kalp atımı vs iyi dedi ama sancım var mı yok mu demediler ben kendim söyledim düzensiz hafif sancım var gibi sanırım diye ebe misin dediler yok çocuk gelişimciyim dedim. Yarın kendi doktoruma gösterebileceğimi söylediler