Bayramın 1. Günü Bursa şehir hastanesinde doğum yaptım sezeryan oldum hastaneden doktorlardan çok memnun kaldım sadece tek kişilik odada kalma şansımız olsaydı keşke yanımda yatan hastalar ve yakınları çok anlayışsız sürekli telefonla konuşuyorlar 2 gece 3 gün kaldım hastanede ama toplasan 3 saat anca uyudum çok zorlandım o konuda tek kişilik odalar da var boş bulan giriyor orda doğum yaparsan tek kişilik odaya attır kendini benim gibi perişan olma