Demetsltv imkan üretmeye çalışabilirsin. Muayene olmadan lekelenmen vb şeyler bilinemez sebebi. Biz sana burda aman sakin ol bende de oldu bekledik geçti deriz ya sninki ciddi bişeyse bize uyup bekleyip bebeğini kaybedersen ? Nasıl böyle bir riske girersin veya grsin insanlar. Bir acili arayıp sorsan onlarda muayene yapmadan bilemeyiz derler. Bin sebebi var kanamanın . Birq kaç saat daha bekle devam ederse git derim ben şimdi imkan yarat derim bir kaç saat beklediğinde sana bebeğine bişey olsa vebalini bilmeden alırım kimseyi zan altında bırakma