Sevgilimmmmmmm Oğlum bu sabah doğdu. Ebeler ilk dışkısını yapmayana kadar birakamayiz dediler. Ne yapabilirim yapması için. Elimden geldiğince emziriyorum ama malûm süt çok yok
dygsss Sevgilimmmmmmm normal mi doğurdun canım sezeryan mı benimki gece yapmıştı yapar hastaneden çıkana kadar merak etme
Hamide_00 Sevgilimmmmmmm sezeryan doğumda da öyle canım benim oğlum da sabaha karşı yapmıştı bi gün sonrasına hiç bişey yapmadık sonra taburcu etmişlerdi
Oykulum-61 Sevgilimmmmmmm bizde aynı durumu yaşamıştık erken çıkmak istedik bunaldık ben rahat edemedim hastanede kakasını yapmadı çıkarmayız dediker eşim sorumluluk bende diyip kendi rızamızla çıkıyoruz diye imza attı öyle çıktık sonra yaptı zaten kakasını
nehir_bozkiirr Karnına hafif gaz çıkarmak için yapılan masajlar var onlardan yapabilirsin belki faydası olur
dygsss Sevgilimmmmmmm zaten ilk kakasının senin sütünle alakası yok canım anne karnında yediklerini çıkarıyor sütün de gelir merak etme ❤️
Sevgilimmmmmmm Oykulum-61 biz de doktoru bekliyorduk dışkı yapmasaydi bende doktora kendi rizamla gidecem diyecektim. Neyse ki doktor gelmeden yaptı bebeğim