Kızlar aynı haftayım size bir sorum olacak, birkaç gündür bebeğimin hareketleri hiç yok denecek kadar az. Çikolata yiyip sol yana yatmalar vs hepsini yapıyorum ama çok ilginç bir durum cidden. Geçen perşembe gittim doktora her şey yolunda dedi doktor ama yine de insan evham yapıyor :|